اموزش هک و برنامه نویسی

این سایت برا بالا بردن اطلاعات می باشد

اموزش هک و برنامه نویسی

این سایت برا بالا بردن اطلاعات می باشد

در این وب اموزش کار با کالی لینوکس و اموزش برنامه نویسی و انواع هک را در اختیار شما قرار میدهیم

بایگانی
پیوندهای روزانه

آموزش: نصب WhatsApp بدون نیاز به شماره موبایل

شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۱ ب.ظ

پیش‌ازاین که آموزش نصب WhatsApp و استفاده از آن بدون وارد کردن شماره موبایل را دنبال کنیم بیایید کمی از ویژگی‌های این نرم‌افزار پیام‌رسان صحبت کنیم.

WhatsApp در حال حاضر به عنوان بهترین و پرمخاطب‌ترین نرم‌افزار پیام‌رسان برای تمامی پلتفرم های موبایل ازجمله Android و iOS و گوشی های Blackberry و Symbian و سایر آن‌ها به‌حساب می‌آید به‌طوری‌که به عنوان پراستفاده‌ترین برنامه در این پلتفرم‌ها نیز شناخته می‌شود. اگر شما قابلیت دسترسی به اینترنت را بر روی موبایل خود دارید به کمک این برنامه می‌توانید بینهایت پیام را که می‌تواند از نوع متن، صدا، ویدئو، عکس و یا هر چیز دیگری باشد به هر کس دیگری در سراسر جهان ارسال کنید.

همان‌طور که همه ی ما می‌دانیم به دلیل محبوب بودن WhatsApp ترفندها و نکات استفاده از این برنامه نیز برای مخاطبان محبوب خواهد بود و به زودی در همه‌جا نشر پیدا خواهد کرد. از شما می‌خواهیم اگر به این ترفندها علاقه‌مند اید این نوشته را به اشتراک بگذارید تا همه از آن استفاده کنند.

استفاده از WhatsApp بدون هیچ شماره موبایلی

این ترفند نرم‌افزار WhatsApp بسیار جالب و کاربردی است، شما می‌توانید بدون نیاز به وارد کردن شماره خود، از نرم‌افزار WhatsApp استفاده کنید. ما در این نوشته به شما کمک می‌کنیم تا برنامه ی واتس آپ خود را بدون وارد کردن شماره خود فعال کنید.

برای فعال‌سازی WhatsApp بدون وارد کردن شماره، گام‌های زیر را دنبال کنید:

  • در ابتدا بایستی نرم افزار WhatsApp را از روی موبایل خود پاک نمایید.
  • حالا این نرم افزار را دوباره دریافت و نصب نمایید.
  • حالت پرواز گوشی خود را روشن کنید ( از کار انداختن سرویس‌های پیام گوشی).
  • نرم‌افزار WhatsApp را باز کرده و شماره موبایل خود را درون آن وارد نمایید. حال WhatsApp قادر نخواهد بود که شماره ی شما را به سرورهای خود ارسال کند و شماره ی شما را بررسی نماید مگر این‌که گوشی شما از حالت پرواز خارج شده باشد.
  • حال نرم‌افزار WhatsApp به شما پیامی نمایش خواهد داد، مبتنی بر این‌که روش‌های دیگری را برای تأیید شماره ی خود انتخاب نمایید.
  • حالا گزینه ی Check through SMS را انتخاب کرده و ایمیل خود را وارد نمایید.
  • دکمه ی Send را بزنید و سپس بلافاصله دکمه ی Cancel را بزنید. توجه داشته باشید که این اقدام برای توقف فرایند بررسی لازم است.
  • حال دیگر کار تمام شده است و این ترفند داغ به اتمام رسیده است و شما می‌توانید بدون شماره ی خود از WhatsApp استفاده کنید.

اگر شما نیز از این دسته ترفندهای داغ استقبال می‌کنید آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

و یا اگر ترفند و یا آموزشی را می‌خواهید در بخش نظرات به ما اعلام کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی