اموزش هک و برنامه نویسی

این سایت برا بالا بردن اطلاعات می باشد

اموزش هک و برنامه نویسی

این سایت برا بالا بردن اطلاعات می باشد

در این وب اموزش کار با کالی لینوکس و اموزش برنامه نویسی و انواع هک را در اختیار شما قرار میدهیم

بایگانی
پیوندهای روزانه

آموزش هک تلگرام تضمینی (دروغ است)

يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۴۱ ق.ظ

آموزش هک تلگرام تضمینی
پیام رسان تلگرام یک اپلیکیشن ارتباطی ساده است که از قابلیت‌های معمول در بین سایر اپلیکیشن های چت از قابلیت های مختلفی مثل امکان چت و ارسال استیکر و یکپارچگی با شبکه‌های اجتماعی دیگر را دارا میباشد.
در حال حاضر پیام رسان تلگرام در کنار اپلیکیشن‌ های دیگر در بالاترین سطح استفاده در ایران قرار گرفته است که حدود ۱۴ میلیون کاربر ایرانی از پیام رسان تلگرام برای ارتباط با سایر کاربران استفاده میکنند.
تیم پشتیبانی تلگرام بار ها اعلام کرده است که به کسی که بتواند الگوریتم رمزنگاری تلگرام را بشکند ۲۰۰ هزار دلار جایزه خواهد داد که این امر نشان میدهد که مدیران تلگرام به سیستم امنیتی تلگرام اعتماد بالایی دارند و کسی قادر به شنود و خواندن پیام های رد بدل شده بین کاربران به این راحتی نیست هر چند هرچیزی ممکن است.
تیم توسعه تلگرام ادعا می‌کنند سرویس پیام رسان آن‌ ها به دلیل ساختار غیر متمرکز و پخش بودن سرورها در سراسر جهان سریع‌ ترین سرویس پیام رسان در حال حاضر میباشد.
در حال حاضر افرادی سودجو در دنیای بی حد و مرز مجازی با انتشار پیام هایی از طریق وایبر و یا تلگرام سایت هایی را برای آموزش هک تلگرام معرفی کنند و با ایجاد روش های غیر واقعی اقدام به کلاه برداری از کاربران میکنند و مبالغی را از کاربران جهت اموزش نحوه نفوذ به تلگرام دریافت میکنند.
وب سایت های شروع به سو استفاده از سرویس پیام رسان تلگرام نموده اند و با ساخت نرم افزار های فیک و جعلی و فروش به کاربران اقدام به جاسوسی از کاربران میکنند و این درحالیست که تاکنون شخصی موفق به دریافت جایزه ۲۰۰ هزاردلاری مسئولین تلگرام برای هک این پیام رسان نشده است.
در صورت وجود مشکل امنیتی در تلگرام سیستم پشتیبانی پیام رسان تلگرام در صورت وجود آسیب پذیری در این پیام رسان را بلافاصله رفع خواهد نمود.

امیدواریم با این اطلاع رسانی مردم در دام افراد سودجو قرار نگیرند، چراکه این برنامه علاوه بر اینکه جعلی و بلا استفاده است، باعث ایجاد شک و دودلی میان اعضای خانواده و به خطر انداختن بنیان آن می شود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۵
مهدی درویشی جزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی